Tuesday, April 14, 2015

Power Gold and Me






Saya ingin berkongsi perjalanan saya sebelum saya sah bergelar ahli
sehinggalah saya upgrade sebagai stokis.

Pada suatu hari, seperti mana-mana hari sebelum ni, saya sibuk scroll di laman sosial Facebook dan tiba-tiba tertarik dengan status salah sorang rakan Facebook saya yang telah lama saya kenali semenjak bekerja di Ampang pada tahun 2009 lepas.

Nama beliau Kak Zila. 

Beliau post gambar-gambar barang kemas!

Dalam hatiku pada masa tu 
"Wah! Cantik la rantai ni!! Erk, sejak bila akak buka kedai emas ni?? 
Baik try PM akak tanye details...."

Dari sana la Eden tahu yang emas dapat dari KILANG.
Harga emas boleh dapat MURAH DARI KEDAI. Dan dari sana la Eden mula terjebak dalam perniagaan emas!

..hehe..

Setelah sebulan menjadi ahli dan menimba ilmu dari Group Whatsapp dan dibimbing Kak Zila, Eden mendapat downline yang pertama, dan semenjak tu Eden mula berkayuh pelan-pelan.

Dari ZERO network sehinggalah ke hari ini, 14 April 2015, downline Eden seperti ini:


Eden sekarang tengah membina team Sarawak pula.
Kaki di seberang laut dah kuat. 
Kaki di Bumi Kenyalang pula sedang dikukuhkan!


Masih jauh lagi perjalanan ini....
Target di hati 10K setiap 10 Hari!
Misi Bebas Hutang!
Jutawan pada tahun 2020!

The stars may be too far to reach but I know I'm heading there!


~ Eden ~
xoxo 

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Power Gold Sarawak